נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / תרמית / החשבון שלך הוגבל עד שנקבל את תגובתך – PayPal

החשבון שלך הוגבל עד שנקבל את תגובתך – PayPal (תרמית)

ההסבר:

זוהי תרמית שמטרתה לקבל מכם את פרטי הכניסה, לגנוב מכם כסף או לפעול בשמכם.

מסך הכניסה נראה כמו מסך הכניסה של PayPal.

הכלל הוא פשוט - אף פעם לא לוחצים על קישור באימייל לשירות שבו צריך להכניס שם משתמש וסיסמה.

אם אתם נבהלים ורוצים לראות אם יש בעיה, הקלידו בעצמכם את כתובת האתר כדי להיות בטוחים שזה הוא האתר שאליהם אתם רגילים להיכנס. אם באמת ישנה איזו בעיה, תקבלו הודעה בולטת על כך מייד כשתיכנסו לאתר.

המקור:

שלום‏,

אנחנו זקוקים לעזרתך בפתרון בעיה בחשבון שלך. כדי שיהיה לנו זמן למצוא פתרון

משותף, הגבלנו באופן זמני את הפעולות שתוכל לבצע בחשבונך עד לפתרון הבעיה.

אנו מבינים שהגבלת הגישה לחשבון PayPal שלך עשויה לגרום לך לתסכול.

אנו רוצים

לפעול יחד איתך כדי להחזיר את חשבונך למצבו הרגיל במהירות האפשרית.

מה הבעיה?

1. אנו מעוניינים לערוך בדיקה עמך כדי לוודא שאף אחד לא נכנס לחשבון שלך ללא רשותך.

(מזהה המקרה שלך עבור סיבה זו הוא PP-054-389-284-059)

2. הבחנו בפעילות יוצאת דופן בכרטיס האשראי המקושר לחשבון PayPal שלך‏

(מספר מזהה מקרה: PP-054-899-815-185‏)

כיצד תוכל לעזור הטיפול בבעיות אלו בדרך כלל פשוט למדי. במרבית המקרים, אנו זקוקים למספר פרטים נוספים אודות החשבון או העסקאות האחרונות שלך.

כדי לעזור לנו וכדי לברר מהן הפעולות שתוכל לבצע בחשבונך עד לפתרון הבעיה, היכנס לחשבונך ועבור אל מרכז יישוב המחלוקות.

‎ Copyright © 2017 PayPal Inc. ‎ כל הזכויות שמורות

3 תגובות

  1. מ PayPal נאמר לי בנושא הזה (קיבלתי את המייל מספר פעמים) שהם תמיד פונים ללקוחות שלהם בשמם המלא. אף פעם לא יפנו ללקוח "שלום, יש בעיה….." וכו'.
    כל שאר האזהרות שלך נכונות!!

  2. חזר היום שוב

  3. אני מקבל כל הזמן מיילים מסוג זה שמתחזים לכל נותני השירותים של תקשורת וטלוויזיה. תמיד כתובת השולח האמיתית (בתוך סוגריים מרובעים) מתחילה ב- support ובסוף הנושא יש נקודה. לדעתי כולם באים מאותו מקור.
    להלן כמה דוגמאות רק מחודש נובמבר 2020:
    1. מאת: תמיכה בתשלום-HOT mobile [support@dibarcwe.net]
    נושא: בעיית חיוב: כדי למנוע איבוד גישה לשירות שלך, עדכן את אמצעי התשלום שלך.
    2. מאת: מרכזי שירות-Partner [support-center@jabalierty.com]
    נושא: לקוח יקר :איננו יכולים לחדש את המנוי שלך _ יש לך מחזורי חיוב שטרם שולמו.
    (הגיע פעמיים באותו יום)
    3. מאת: 012mobile שירות ותמיכה [support-service@sarcdpcty.info]
    נושא: מצטערים, הגבלנו כמה תכונות בחשבונך: זוהי הודעה כי תשלום כרטיס האשראי נכשל.
    (הגיע פעמיים יום אחרי יום)
    4. מאת: Netflix [Support@ea.issmarterthanyou.com]
    נושא: שמנו לב שחלק מהנתונים בחשבונך עשויים להראות לא מדויקים או לא מאומתים.
    5. מאת: РауРаІ.со.іl [Support@gobgov.dynalias.com]
    נושא: שמנו לב שחלק מהנתונים בחשבונך עשויים להראות לא מדויקים או לא מאומתים.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top