נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / ווטסאפ WhatsApp לא בחינם

ווטסאפ WhatsApp לא בחינם (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

ההודעה שכבר הסתובבה ב 2013 חוזרת, והפעם עם תרגום נלעג של Google Translate. ווטסאפ נרכשה על ידי פייסבוק והיא לא תהיה בתשלום. בבקשה לא להעביר.

המקור:

זוהי ההודעה הסופית! שלום לכולם, נראה כי כל האזהרות היו אמיתיות, השימוש בכסף עלות WhatsApp מהקיץ 2014. אם תשלח מחרוזת זו ל18 שונים ברשימה שלך, הסמל שלך יהיה כחול ויהיה חופשי בשבילך. אם אתה לא מאמין לי לראות מחר בשעה 6 מסתיימת WhatsApp צריך לשלם כדי לפתוח אותו, זה על פי חוק הודעה זו היא ליידע את כל המשתמשים שלנו, השרתים שלנו היו לאחרונה מאוד צפופים, ולכן אנו מבקשים ממך לעזור לנו לפתור את הבעיה הזו. אנו דורשים מהמשתמשים הפעילים שלנו להעביר את המסר הזה לכל אחד מהאנשים ברשימת אנשי הקשר שלך כדי לאשר המשתמשים הפעילים שלנו באמצעות WhatsApp, אם אתה לא שולח את ההודעה הזו לכל אנשי הקשר שלך ולאחר מכן WhatsApp יתחיל לחייב אותך. החשבון שלך יישאר פעיל עם התוצאה של לאבד את כל אנשי הקשר שלך. הודעה מג'ים בלסמי (מנכ"ל WhatsApp) היה לנו שימוש יתר של שמות משתמש בWhatsApp Messenger. אנו מבקשים כל המשתמשים כדי להעביר את המסר הזה לכל רשימת אנשי הקשר שלהם. אם לא תעביר הודעה זו, אנחנו ניקח את זה כחשבון שלך הוא לא חוקי וזה יימחק בתוך 48 השעות הקרובות. נא לא להתעלם מהודעה זו או whatsapp כבר לא יכיר ההפעלה שלך. אם ברצונך להפעיל מחדש את החשבון שלך אחרי זה כבר נמחק, אחראי על 25.00 יתווסף לחשבון החודשי שלך. אנחנו גם מודעים לעניין הקשור לתמונות עדכונים אינם מוצגים. אנו פועלים במלוא המרץ בתיקון בעיה זו וזה יהיה ולהפעלתו בהקדם האפשרי. תודה על שיתוף הפעולה שלך מהצוות WhatsApp "WhatsApp הולך לעלות לנו כסף בקרוב. הדרך היחידה שזה יישאר בחינם הוא אם אתה משתמש תדיר כלומר יש לך לפחות 10 אנשים שאתה משוחח עם. כדי להפוך למשתמש תכוף לשלוח הודעה זו ל10 אנשים שמקבלים אותו (2 קרציות) ולוגו WhatsApp צריך להפוך לכחול.

3 תגובות

  1. יפה, כתוב בסוף בסוגריים "שתי קרציות". הייתי נותן לגוגל תרגם פרס על תרגום יצירתי במיוחד.

  2. עמוס שפיר

    הם צודקים בענין הקרציות…

  3. לפני חודש קניתי טלפון אנדרואיד חדש ובהתקנת WhatsApp הופיע הודעה קצרה שבעוד שמונה חודשים השימוש באפליקציה יעלה $1 לשנה.
    באפסטור של אפל האפליקציה כבר עולה כסף.
    כל השאר (מה שכתוב לעיל) שטות גמורה.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top