נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / הודעה מ WhatsApp וואטסאפ

הודעה מ WhatsApp וואטסאפ (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

זו היא שטות מוחלטת.  גירסאות שונות של השטות הזאת מסתובבות כבר כמה שנים, בכל פעם עבור שירות הודעות אחר. חברות תוכנה לא צריכות שיעבירו מכתבי שרשרת כדי שהן תדענה אילו חשבונות פעילים ואילו לא. חברות תוכנה לא סוגרות חשבונות לא פעילים. כל הודעה, עבור כל תוכנה, שמבקשת מכם להעביר הלאה כדי שלא יסגרו לכם את החשבון או שלא יסגרו את התוכנה, היא מתיחה.

בנוסף לכך, כל אימייל שתקבלו ובו הודעה על כך שהחשבון שלכם עשוי להיסגר אם לא תעדכנו את הסיסמה שלכם הוא תרמית, נסיון פריצה לחשבון שלכם. לעולם אל תיכנסו לקישור בהודעות מהסוג הזה.

לקריאה נוספת בבלוג של WhatsApp ובאתר Hoax Slayer

המקור:

שלום, אנחנו & אנדי jhon, מנהלי MSN whatsapp ועכשיו, הודעה זו היא ליידע את כל המשתמשים שלנו שיש לנו רק 530 חשבונות. זמין לטלפונים חדשים, ושהשרתים שלנו לאחרונה מאוד צפופים, כל כך. אנו מבקשים את עזרתך כדי לפתור את הבעיה הזו. אנחנו זקוקים לך. המשתמשים הפעילים שלנו להעביר את המסר הזה. כל אחד מהאנשים ברשימת אנשי הקשר שלך על מנת לאשר את המשתמשים שלנו הפעילות שעושה שימוש WhatsApp, אם לא תשלח הודעה זו לכל אנשי הקשר שלך לWhatsApp, חשבונך יישאר לא פעיל עם התוצאה של איבוד כל אנשי הקשר שלך. הסמל של שיפוץ. באופן אוטומטי בטלפון החכם שלך, מופיע עם השידור של הודעה זו. הטלפון החכם שלך יהיה מעודכן בתוך 24. שעות, תכלולנה עיצוב חדש, צבע חדש לצ'אט והסמל שלו ישתנה מירוקה לazul.Whatsapp יזכו לתשלום. אלא אם כן אתה משתמש לעתים קרובות. אם יש לך לפחות 10 אנשי קשר לשלוח SMS ואת הלוגו הזה יהיו אדום.
כדי לציין שאתה משתמש תדיר מחר תתחיל לקחת הודעות לwhatsapp ל0.37 סנאט. העבר הודעה זו ליותר מ 9 אנשים מאנשי הקשר שלך. תהיה חופשי לכל חיים ייראו וכחול. כדור מעל לעשות כפי שנראה! אישור זה הוא הסמל החדש WhatsApp

שלח אותו לכל אנשי הקשר שלך לעדכן את היישום

עוד גירסה: תוכנת ווטסאפ תהיה בתשלום בקרוב. והדרך היחידה להשאיר אותה חינם עבורך היא להפוך למשתמש פעיל. שלח הודעה זו ל-10 אנשים אשר יקבלו אותה (2 סימני וי) וכאשר תסיים, הלוגו של האפליקציה ישתנה לאדום, שיסמן אותך כמשתמש קבוע.

6 תגובות

  1. וכמובן שהתרגום הקלוקל מאנגלית לא מוסיף לאמינות ההודעה

  2. זוהר מלונדון

    בעוד שבאמת הודעות מסוג זה אין שטויות, אני לא מסכים עם הטענה שבעלי לא יסגרו לך את החשבון אם לא תעדכן אותו. מדי פעם זה כן קורה וכן אפשרי שזה יקרה, במיוחד באתרים קטנים שהם לא מהסוג של גוגל ופייסבוק. לפעמים בעלי אתרים מעבירים שרתים וזו דרך קלה לצמצם את המעבר.
    תקראו את האימייל, תבדקו שהקישורים אמינים (אם יש לכם תוכנה שתומכת בכך), ובכלל תעשו חושבים לפני שאתם מעבירים ומאמינים.

  3. זוהר מלונדון

    (תגובה מתוקנת)

    בעוד שבאמת הודעות מסוג זה הן שטויות, אני לא מסכים עם הטענה שבעלי אתרים לא יסגרו ל חשבונות אם החשבון לא מתעדכן. מדי פעם זה כן קורה וכן אפשרי שזה יקרה, במיוחד באתרים קטנים שהם לא מהסוג של גוגל ופייסבוק. לפעמים בעלי אתרים מעבירים שרתים וזו דרך קלה לצמצם את המעבר.
    תקראו את האימייל, תבדקו שהקישורים אמינים (אם יש לכם תוכנה שתומכת בכך), ובכלל תעשו חושבים לפני שאתם מעבירים ומאמינים.

  4. סיתוונית הגומא

    MSN whatsapp, אין דבר כזה, כי מייקרוסופט (MSN) מעולם לא רכשה את whatsapp. מלבד זאת העברית בהודעה מה זה עילגת, לא יתכן שאנשים בדרגת ניהול כזו (כמו אלו שמיוצגים בהודעה), יכתבו בכזו רמה עילגת, יש להם מזכירות של מזכירות שעושות הגהה.

  5. ברור פה שזאת שטות

    קודם כל המכתב הוא תרגום מכונה.

    שנית, אין כל קשר בין וואטסאפ ל MSN (שהוחלף על ידי סקייפ).

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top