נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / הודעת שרשרת – אורל חי שנרצחה

הודעת שרשרת – אורל חי שנרצחה (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

אורל חי היה בחור צעיר מאשדוד שנפטר ממחלת הסרטן. חבל שמשתמשים בשם שלו כדי לגרום לילדים להעביר הודעות שרשרת לא אמיתיות. תחשבו על בני המשפחה שלו שקוראים את השם שלו בהודעות שרשרת וכמה עצב זה גורם להם. אין ילדה בשם אורל חי שנרצחה. רוחות רפאים לא קיימות. נדר של מישהו לא יכול לגרום לכך שאנשים יירצחו. הודעת השרשרת הזו עוברת בין קבוצות של ילדים והיא מאד מפחידה. רצח הוא דבר מפחיד. לפעמים נחמד להעביר הודעות שרשרת אבל איום ברצח הוא גבול שאסור לעבור אותו.

המקור:

זאת הודעת שרשרת אמיתית.
אני מוכן לנדור לכם שהרב פשוט יתעלמו ולא יתייחסו לזה.
ב 21.12 ילדה בשם אוראל חי נרצחה. לפני שנרצחה היא שלחה הודעה לחבר שלה. בהודעה היה כתוב "אני לא אחיה יותר אבל רוחתי תהיה תמיד איתך ואני אוהבת אותך". החבר שלה שלח לה מלא הודעות אבל היא לא ענתה. הוא התקשר למישטרה ודיווח על זה. אחרי עשר דקות המשטרה אמר לחבר שלה שהיא נרצחה על ידי שיסוף גרון. באותו יום נדר חבר שלה שמישה יתעלם מההודעה הזאת ולא ישלח אותה ל 10 קבוצות ו 10 אנשי קשר הרוח של אורל חי תרדוף אותו ותשסף את גרונו בלילה.
לא לקחתי סיכון ושיתפתי
מסכנה תאמינו לי

2 תגובות

  1. זה ממש לא אמיתי וזה לא לעניין להפחיד כך ילדים! רוחות רפאים זה לא אמיתי אז תפסיקו להכניס לילדים שטויות לראש! גועל נפש מה שקורה בדור הזה, וכן אני ילדה בת 12 גם אני בדור הזה. את ילדים תרגעו, הילדה אולי אמיתי ואולי לא אבל הסיפור שלה בוודאי לא אמיתי. אז אני מבקשת מכם לא להתייחס אל השטויות האלה. ולכל האנשים שהמציאו את השיט הזה- להפחיד ילדים זה לא צחוק ולא משחק. תפסיקו להעביר הודעות שרשרת על רצח, מוות רוחות ורדיפות, זה לא מצחיק!?!

  2. עכשיו אני בת 14 אבל שהייתי קטנה אני שיקשקתי מההודעות האלה ולא העזתי להירדם מפחד , תפסיקו לכתוב ולשתף עם זה פעולה , עד היום מעבירים לי הודעות שרשרת ואני פשוט לא מתייחסת אבל ילדים קטנים יותר ברור שיפחדו! לאיים שרוח תבוא ותשסף להם את הגרון !? אתם לא נורמליים ,וגם להשתמש בשם של נרצח למטרה כזאת.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top