נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / ד"ר אריה אלדד – מנהל בנק העור בהדסה עין כרם

ד"ר אריה אלדד – מנהל בנק העור בהדסה עין כרם (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

רוב העובדות במכתב נכונות אבל בגלל השקפת העולם שלי אני ממליץ לא להעביר אותו.

על פי הודעה שפרסם משרד החוץ הישראלי, האשה לא נכוותה על ידי משפחתה (כפי שאמר אלדד) אלא בגלל התפוצצות של מיכל גז.

על פי האתר Snopes, לא אריה אלדד כתב את המכתב אלא הסיפור שבו נלקח מראיון עם עיתונאי. מישהו לקח את הסיפור והפך אותו למכתב שרשרת באנגלית שתורגם לעברית.

השקפת העולם של ד"ר אלדד גרמה לו לקחת סיפור יחיד ולהפוך אותו לדוגמה לסכסוך הישראלי פלסטיני, כאילו כל הפסלטינים כאלה.

באותה מידה, אפשר לקחת את הדוגמה של המרגל יונתן פולרד ולטעון שכל היהודים מרגלים וכפויי טובה כלפי המעצמה האמריקאית שתומכת בהם.

מכיוון שהשקפת עולם היא הבסיס למכתב זה, ומכיוון שהשקפת העולם שלי שונה, אני ממליץ לא להעביר את המכתב.

המקור:

לחברה המערבית קשה להבין את צורת החשיבה הזו. היא מנוגדת לתפיסה התרבותית
אבל זו היא המנטליות המוסלמית...
הקמתי את בנק העור בישראל,שהוא הגדול מסוגו בעולם.
בנק העור מכיל עור לטיפול שוטף וגם לעיתות מלחמה.
בנק העור ממוקם בבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, בו הייתי מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית.
יום אחד התבקשתי לשלוח עור עבור אשה מוסלמית מעזה,שהיתה מאושפזת ב"סורוקה",אחרי שבני משפחתה שרפו אותה.
זוועות כאלה מתרחשות במשפחות מוסלמיות כאשר חושדים שהאשה ניהלה רומן.
סיפקנו את כל ההומוגרפט (תאי העור מהתורמים) הדרוש לטיפולה.
היא טופלה בהצלחה על ידי ידידי ועמיתי, פרופ' ליאור רוזנברג ושוחררה לביתה בעזה. היא הוזמנה לביקורי מעקב סדירים למרפאת חוץ בבאר שבע.

יום אחד היא נתפסה במעבר הגבול כשעליה חגורת נפץ.
המשימה שלה הייתה לפוצץ את עצמה במרפאות חוץ של בית החולים שבו הצילו את חייה.
נראה כי משפחתה הבטיחה לה שאם היא תעשה את זה, הם יסלחו לה

זוהי רק דוגמא אחת למלחמה בין היהודים למוסלמים בארץ ישראל. זה לא סכסוך טריטוריאלי. זהו סכסוך תרבותי, או לייתר דיוק מלחמה בין הציביליזציה לברבריות
ביבי נתניהו מבין את זה
אובמה לא

מעולם לא כתבתי מכתב שביקשתי להפיץ הלאה.
הפעם אני מבקש שתעבירו כדי שהעולם יוכל להבין מה משמעות האיסלם הקיצוני
ומה מחכה לעולם אם לא ידאג לעצור אותו.

This is from a M.D. at Hadassah Hospital in Israel, Dr. Arieh Eldad: A very short read......


The (Muslim) Arab Mentality...


It is really hard for western society to understand this kind of thinking. It is counter to civilized understanding. The (Muslim) Arab Mentality...


I was instrumental in establishing the Israeli National Skin Bank, which is the largest in the world. The National Skin Bank stores skin for every day needs as well as for war time or mass casualty situations. The skin bank is hosted at the Hadassah Ein Kerem University hospital in Jerusalem where I was the Chairman of plastic surgery. This is how I was asked to supply skin for an (Muslim) Arab woman from Gaza, who was hospitalized in Soroka Hospital in Beersheva, after her family burned her. Usually, such atrocities happen among (Muslim) Arab families when the women are suspected of having an affair.


We supplied all the needed Homograft for her treatment. She was successfully treated by my friend and colleague, Prof. Lior Rosenberg and discharged to return to Gaza. She was invited for regular follow-up visits to the outpatient clinic in Beersheva.


One day she was caught at a border crossing wearing a suicide belt. Her mission was to explode herself in the outpatient clinic of the hospital where they saved her life. It seems that her family promised her that if she did that, they would forgive her. This is only one example of the war between Jews and Muslims in the Land of Israel. It is not a territorial conflict. This is a civilizational conflict, or rather a war between civilization and barbarism. Bibi (Netanyahu) gets it, Obama does not.


Dr. Arieh Eldad Let it "fly" around the globe!!!

11 תגובות

  1. רותי שמעוני

    דווקא אני כן הייתי מעבירה. גם לפי השקפת עולמי. גם אם אתה לא אומר שזה מאפיין את כל המוסלמים – ומן הסתם זה אכן לא מאפיין את כולם – העובדה הבסיסית שהאישה הזאת קיבלת טיפול מסור מידי היהודים והגיבה על כך "בהכרת טובה" מיוחדת עושה שאת הסיפור הזה ראוי לפרסום. ועוד איך!!
    אני לא קיבלתי מכתב שכזה, אבל ראיתי בפייסבוק את הסיפור – נדמה לי שהוא גם צולם. או שמדובר במחבלת אחרת.
    המוסלמים ידועים באכזריותם – אם אין להם בעיה לחסל בני משפחתה על רקע כבוד משפחה או סכסוכים אחרים – לא כדאי לציין את העובדה הזאת?
    כי לפי מה שמספרים לנו – אנחנו האכזרים בתמונה הזאת והם הצדיקים והנרדפים, המעונים והסובלים. אז כל אירוע מהסוג הזה שמפריך את השקרים שמפיצים מי "שהשקפת עולמו כזאת" יבורך ויש להפיץ אותו.
    אולי אפשר לסייג ולהגיד שלא כ ל המוסלמים כאלה, אבל אי אפשר לומר שההתנהגות הזאת מאפיינת רבים מהם. אז תודה על ההמלצה ועל היושר באמירה שחלק גדול ממה שנכתב במכתב נכון ורק השקפת עולמך גורמת לך לתת המלצה של "לא להפיץ", אז מותר לי, שהשקפת עולמי שונה, לא לקבל את ההמלצה שלך בגלל הבסיס שעליו היא עומדת.
    מלבד זאת, המפעל שלך מבורך מאוד ותחזקנה ידיך.

  2. שתי הערות לנאמר,
    1. ההשוואה שעשית עם פולארד אינה נכונה/מתאימה מאחר ומאז תפיסתו לא נתפס מרגל יהודי בארצות הברית ואכן אני מסכים שמקרה בודד אינו מעיד על הכלל.
    2. הפלסטינים לעומת זאת עשו כמה וכמה ניסיונות להחדיר טרור בעזרת אנשים שהיו זקוקים לטיפול רפואי וזה מוזכר אפילו במאמר של משרד החוץ שאתה הפנית אליו. ידוע כי היו גם ניסיונות לעשות שימוש בילדים ואמבולנסים שנשאו חולים לבתי החולים בישראל. הטרור הפלסטיני יעשה כל אשר לאל ידו כדי לפגוע בישראלים ויהודים וזה לא נגמר באותה נערה מסכנה שנתפסה במחסום ארז.

  3. מאיר
    גם יוליוס ואתל רוזנברג ריגלו נגד ארה"ב.
    אז כבר אפשר להגיד שכל היהודים מרגלים וכפויי טובה כלפי המעצמה האמריקאית שתומכת בהם?

  4. אני לא אעביר הלאה.
    מישהו אמר לי – "אין מציאות. יש רק פרשנות למציאות".
    בהנחה שלא כל העובדות נכונות, אלא חלקן בלבד, ומאחר אין לי דרך לבדוק את נכונותן, אני מעדיף לא לפרש את המציאות, ולכן לא להעביר הלאה.
    לו ידעתי כי כל העובדות נכונות ומדויקות, הייתי שוקל אם להעביר או לא.
    ואין כאן קשר להשקפת עולמי.

  5. 2 בספטמבר 2016 at 17:00

    כשקראתי את המכתב המפוברק של ד"ר אלדד, מכתב שכלל לא כתב, לא האמנתי שנוסח שחצני וגזעני כזה יכול להיכתב ע"י רופא ישראלי. ואכן, רופא לא יכליל מיליארד מוסלמים כמשתייכים "למנטליות" מסוימת. גם אברהם אבינו לא הכליל את כל יושבי סדום כשאלוהים רצה לטהר ולרצוח את כל יושביה, ונכנס לפולמוס הידוע אתו. ראו, כמה אלפי שנה חלפו מאז?… ראובן זידנר

  6. יורם קסטיאל

    אריה אלדד מבסס את משנתו על הנתון הסטטיסטי היבש שמאז קום המדינה ועד לרגע זה נעשו למעלה מתשע מאות אלף ניסיונות לרצוח יהודים, (חלקם הצליח למצער).
    לא כולל מלחמות כלליות וגם קטנות.
    לא מי יודע מה חכם להשוות איש אחד שריגל למען עמו לכמעט מיליון שבהזדמנות הראשונה שתהיה להם יחפרו לך את המעיים בידיים.

    אריה אלדד מאמין שזה לעולם לא יפסק.
    גם אני.

  7. זעבוט נצר

    בני אדם הם בני אדם, אין טעם לשפות עם שלם או אומה או גזע על פי מעשה אנשים בודדים!. לדוגמה הפוכה או מנוגדת לטענות מר אריה אלדד יש לי סיפור לא פחות אכזרי מסיפור האישה מעזה. אני אזרח ישראלי מעזה לשעבר. בקצרה, למשך 25 שנים הצלתי ושמרתי וטיפלתי בזוג ניצולי שואה. מהמבת הצלתי אותם עשרות פעמים. אני לא מגזים אם אני אומר ששמרתי עליהם מפני ידיים של בני משפחתם ולא רק מהסביבה. הם זכו לחיים ארוכים ובטוחים עד ימיהם האחרונים. בתמורה מה קיבלתי מבני משפחתם אחרי הלכו לעולמם הקשישים?. הפכו אותי לכלב שצריך לגרש.! הטרדות, איומים, פגיעות פיזית ונפשית, כוממות משטרתית וחברתית, השלכה לרחוב למשך שנה, ועדיין אין סוף. כל זה בשביל הגשה תביעה משפטית להגן על זכויותי על קורת חדר ומחסן בחצר ביתם בו השקעתי את החיים שלי.! האם אני יכול לטעון שכל היהודים הם אכזריים?. בטח לא ולא ומיליון לא. להציל חיים זה להיות אדם ולהרוג אדם זה טירוף ולא אנושי. אני לא הייתי חייב להיות יהודי טוב בשביל להציל יהודים. כמו לא הייתי מוסלמי רע בשביל להפקיר אדם יהודי או אחר אפילו היה על חשבון הבטחון האישי שלי. אדם זה אדם ולדם יש צורה אחד. אז במקום לקומם תחשוב לתרום לחיים של בני אדם.

  8. גולן שלחוב

    לדעתי חטאת כאן במטרתך העיקרית , לספק אינפורמציה האם הנכתב אותנטי או לא,
    להעביר או לא להעביר זה כבר תלוי השקפה.
    היה מספיק אם היית כותב פשוט שהמכתב לא נכתב על ידי הפרופסור המכובד. ובזה הופך אותו ללא רלוונטי בלי קשר לתוכן ולמה שאתה מאמין.

  9. יחס לנשים בחברה הערבית הוא דבר שמצריך טיפול שורש
    בלי קשר לסכסוך הישראלי פלסטיני

  10. זה הועתק מהאתר של פרופסור אריה אלדד,אז כנראה בכל זאת יש דברים בגו.אלדד: הייתי מכשיר להקמת בנק העור הלאומי הישראלי, שהוא הגדול בעולם. בנק העור הלאומי מאחסן עור לכל צרכי יום כמו גם למלחמה או למצבי נפגעים המוניים. בנק העור הזה מתארח בבית החולים של אוניברסיטת הדסה עין כרם בירושלים, שם הייתי יו"ר הניתוחים הפלסטיים. כך התבקשתי לספק עור לאישה ערבייה מעזה, שאושפזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שמשפחתה שרפה אותה. בדרך כלל, מעשי זוועה כאלה מתרחשים בקרב משפחות ערביות כאשר הנשים נחשדות בקיום רומן. סיפקנו את כל ההומוגרפים הדרושים לטיפול בה. היא טופלה בהצלחה על ידי ידידי ועמיתי פרופ 'ליאור רוזנברג ושוחררה לחזור לעזה. היא הוזמנה לביקורי מעקב קבועים במרפאת החוץ בבאר שבע. יום אחד היא נתפסה במעבר גבול כשהיא עונדת חגורת התאבדות. היא התכוונה להתפוצץ במרפאת החוץ של בית החולים שם הצילו את חייה. נראה שמשפחתה הבטיחה לה שאם תעשה זאת, הם יסלחו לה.זו רק דוגמה אחת למלחמה בין יהודים ומוסלמים בארץ ישראל. זה לא סכסוך טריטוריאלי. זהו סכסוך ציוויליזציה.והרי הקישור:http://www.arieheldad.co.il/an-interview-with-mk-arieh-eldad 

  11. מכוון שסיפור אמיתי מי הראוי שההמלצה תהיה "לכאן ולכאן" ואנשים יחליטו לבד….
    והיות ואתה מכניס את דעתך הפוליטית בהחלטה , אז כנראה שההמלצות שלך לא תמיד רלוונטיות…לפחות תודה על האמת

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top