נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / לכל המטיילים: היזהרו מכביש 6

לכל המטיילים: היזהרו מכביש 6 (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

עדכון 15.9.2011 - ב 8.9.2011 הוגשו לבית המשפט כתבי אישום נגד כנופיה של שודדי רכב. הוא בעניין שוד אחד שהמשטרה הצליחה לחבר את כל הראיות לגביו לכלל כתב אישום. המשטרה יודעת על עוד מקרי שוד שמקושרים לאותה כנופיה אבל לא הצליחה לקשור אותם באופן וודאי אליהם. מאז המעצר של חברי הכנופיה, לא התרחשו באיזור מקרי שוד נוספים. תפיסת הכנופיה המסויימת לא מבטיחה שלא יקרו עוד מקרים דומים או שלא קיימות כנופיות נוספות. שימו לב שבמכתב מצויין שמקרי השוד מתבצעים בכביש שש ובעוד שבכתב האישום מצויין שהשוד התבצע בכביש צדדי בסביבות כביש שש.

כדאי לקרוא את כתבי האישום כדי להבין ממקור ראשון איך פעלה הכנופיה ואיך המשטרה תפסה אותם כתב-אישום אשרף בן-אבראהים אבו-נאסרוגדי איהאב בן-פואד סעיד סוהיב בן-יוסף אבו-חוסין 388242 , כתב-אישום איברהים בן-זיאד גנאים 388240
אני מודה לעו"ד אמיר סגייר דובר מחוז חיפה של פרקליטות המדינה ולרפ"ק ערן שקד, דובר מחוז חוף של משטרת ישראל על הסיוע שנתנו לי בבירור הסיפור.

התגובה בשורות הבאות נכתבה ב 5.9.2011

מכיוון שעל המכתב אין תאריך, אי אפשר לדעת מתי זה ה"אתמול" שבתחילת המכתב. מכתבים מסוג זה פורסמו כאן באתר לפני יותר משנה. ראו מכתבים בנושא כביש 6 כאן באתר.

שוחחתי על המכתב עם עמי בן-דוד, דובר אגף חקירות ומודיעין במשטרת ישראל. הוא אמר לי שיכול להיות שהיו מקרים בודדים, אך זו לא תופעה רחבה שידועה לו. גם הוא וגם דובר מתנ"א שאיתו דיברתי אמרו לי שכביש 6 מתפרש על פני ארבעה מחוזות של המשטרה. הפרשנות שלי לאמירה הזאת היא שיכול להיות שקיימת תופעה כזאת אך המידע לא עובר בין המחוזות, ואולי אפילו לא למטה המשטרה.

בתגובות למכתב זה, למכתבים נוספים בנושא ובאימיילים שנשלחו אלי נודע לי על סיפורים דומים. יכול להיות שצריך לבדוק את הנושא יותר לעומק.

על הגירסה הנוכחית של המכתב נמצאת חתימתו של עו"ד אייזנשטיין גדעון. דיברתי איתו. הוא לא חיבר את המכתב ואין לו מידע המאשר או מפריך את תוכנו. בבקשה אל תתקשרו אליו.

המקור:

זה קרה אתמול: המשטרה הסתירה עד היום את הפרטים מחשש לפאניקה בציבור. אך המערב הפרוע הגיע לכאן והיום כבר לא יכלה יותר המשטרה לבלום את הפרסום.

אחרי שכמה נהגים צפו בעת ובעונה אחת בניסיון נוסף של שוד כלי רכב לאור היום בכביש מספר 6, אחד הכבישים העמוסים ביותר במדינה.

היום שוב פעלה החוליה החמושה של השודדים, שעוצרת בעלי רכבים תוך כדי נסיעה בכביש 6, מאיימת עליהם באקדחים, שודדת את הרכב ונעלמת אתו במהירות לכיוון היישובים הערביים הסמוכים.

המשטרה חוקרת כבר תקרית חמישית בסידרה וכל הנהגים שנשדדו מעלים תיאורים דומים של חוליית השודדים הפועלת בכמה כלי רכב בעת ובעונה אחת ובאותו אופן. השודדים עוקפים כלי רכב שבהם נהג בודד או נהגת, מסמנים להם לעצור בצד, ואז במהירות יוצא אחד מהם עם אקדח שלוף ובצעקות מורה לנהג או לנהגת לצאת מיידית מן הרכב. כשאלו עושים זאת נכנס השודד למכונית ויחד עם כלי הרכב השני נעלמים במהירות ויוצאים במחלף הקרוב המוביל לעומק השטח הערבי. היום הבחינו כמה נהגים ישראלים בניסיון השוד החמישי, עצרו ליד השודדים והבריחו אותם. הם הספיקו לרשום את מספרי המכוניות אך אחר כך התברר שמדובר במכוניות גנובות. המשטרה העלתה מסוק בכמה מן המקרים בחיפוש אחר השודדים, אך כנראה שאלו מסתירים את המכונית סמוך מאד למחלפים בתוך מוסכים או מרתפים סגורים ועד שהמסוק או השוטרים מגיעים כבר אין מכונית. אנא העבירו את זה לכל מי שיקר/ה לכם/ן.

4 תגובות

  1. התפרסם בעיתונות הכתובה לפני כחצי שנה. מכיר אישית אנשים מחדרה שזה קרה להם במחלף של בקה אל-גרביה

  2. שים לב, אם דבר כזה אכן קרה ו"היום כבר לא יכלה יותר המשטרה לבלום את הפרסום", אז איך אין שום דבר על זה ברדיו ובעיתון??.
    אישית, אם הייתי מדליף מידע מהמשטרה הייתי מעביר אותו לתקשורת, להרוויח על הדרך, ולא הייתי מדליף אותו בחינם לאימייל.

  3. הי חנן
    המכתב המדובר התפרסם במרגלשת לפני קצת יותר משנה.
    http://blog.meragleshet.info/?p=366
    בזמנו, מצאתי לא מעט כתבות על המקרה הזה ודומים לו, ולכן ההמלצה היתה שניתן להעביר, אך עם הסתייגויות מסוימות (הגרסא שהגיעה למרגלשת היתה ארוכה בהרבה וכללה גם כמה מילים מאוד לא מחמיאות, בלשון המעטה, על התקשורת שלא סיקרה וזה היה נראה לי קצת לא ראוי).

  4. ממליץ בכל מקרה לנסוע עם דלתות ותא מטען נעול כמו באמריקה.

    לאחרונה נתקלתי במקרים של גניבה מתא המטען של רכבים כאשר הם עומדים בצומת או פקק והנהג המרוכז בכביש לא שם לב.
    בנוסף נשדדו תיקים ממכוניות בהן נהגו נשים עם תיק מונח במושב לידן ודלת לא נעולה או חלון פתוח, בפקקים ליד כפרים בשטחים.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top