נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / רשימת בתים שאסף נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק

רשימת בתים שאסף נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

היה לי מביך אבל התגברתי והתקשרתי לשופטת בדימוס אלישבע ברק. עברנו בטלפון על רשימת הדירות שבאימייל. חלקן דירות שהיו שייכות למשפחה ונמכרו. חלקן דירות ששכרו ילדי הזוג בזמן שהיו סטודנטים והם לא גרים בהן כבר, וחלקן דירות שבכלל לא קשורות למשפחה בשום צורה.

כיום בבעלותם של הזוג ברק דירה אחת שבה הם גרים ודירה של הורי השופט בדימוס אהרון ברק שהם משכירים. לכל אחד מילדיהם דירה משל עצמם וזה הכל.

מעניין שהחוקר החרוץ לא הוסיף לרשימה את כתובתם הנוכחית של הזוג ברק, מידע שאפשר למצוא אם פותחים ספר טלפונים.

אני מאמין לגברת ברק יותר מאשר למה שנראה כמו תיאוריית קונספירציה וממליץ לא להפיץ את דבר הדיבה הזה הלאה.

עדכון 18.7.2011 - בעקבות קריאה של קוראים לבדוק יותר לעומק את המכתב ולא להאמין רק לצד אחד, ביצעתי חיפוש אחר שמו של הכותב. מצאתי באתרים אחרים התייחסויות לנושא ובאתר חדרי חרדים  מצאתי את הפנינה הבאה:




עוד עולה מבדיקתנו שהבית ברשבא 26 הרשומה על שמו של אהרון ברק בטאבו הגיעה אליו בירושה מאביו צבי ברק. על פי הדו"ח של "עלית" דירה זו הינה עתה ברשות ביתו מיכל ומכאן עולה חשש שכבוד הנשיא פיזר את נכסיו בן ילדיו על מנת להסוות את היקף רכישותיו.



יש כאן ניסוח מבולבל. האם הדירה הגיעה לכבוד השופט ברק בירושה או שהוא רכש אותה? מה הבעיה שאב יוריש נכס לבנו? בקיצור, לא מצאתי בשום מקום טקסט שאין בו התלהמויות, סתירות לוגיות והוכחות לטענה.

המקור:

האם גם בארזים נפלה השלהבת???!!!!!!!!!!!!!!!! אם זה נכון, אז באמירי העצים נגעה השלהבת. לא מאמין - אבל אם זה נכון - זה סוף המדינה

רשימת בתים שאסף נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק בהיותו שופט בפועל על פי החשד הכבד ביותר מכינוסי נכסים ומכונסי הנכסים שדאגו לו למחירים נמוכים ביותר על חשבון החייבים האומללים

הרשימה נערכה ע"י יוסף אגמון לאחר תחקיר שערך בעניין.

להלן רשימת הבתים של אהרון ברק וב'ב - מתוך רשימות נוספות שקיבל שר המשפטים ממני, אך עבר לשתיקה...: ו

ברק אהרון ורעיתו אלישבע

רח' נילי 17, ירושלים

רח' האצל 15, ירושלים

רח' נילי 16, ירושלים

הוא פיצל הבעלות על בתים אחרים בין ילדיהם (להסוואה) שהוא ורעיתו לכאורה לקחו שלש הלוואות בסך מיליון וחצי ש'ח לרכישתם, כדילהלן

ברק אסתר - בת

רח' מצדה 14, תל אביב

רח' מלצ'ט 1, תל אביב

--------------------------------

ברק תמר - בת

רח' בנימין מטודלה 25, ירושלים

רח' ארלוזורוב 16, ירושלים

רח' פינס 32, תל אביב

רח' פושקין 20, ת'א

שדרות רוטשילד 106, ת'א

רח' נילי 16-ב', ירושלים

-----------------------------

מיכל קרייטנר-ברק - בת

רח' רשב'א 26, ירושלים

רח' מנדלשטרם 5, ת'א

רח' נילי 16 א', ירושלים

------------------------------

אבנר ישראל-ברק - בן

רח' 3403/22, תל אביב

רח' הרב הרצוג 5, ת'א

רח' בוסתנאי 23, ת'א

רח' נילי 17א', ירושלים

------------------------------

אשמח לראות ולשמוע תגובות שקיבלתם מראש הממשלה ושר המשפטים, ואשמח אם תצליחו לפרסם העובדות האלה שמחשידות כנופית-משפטנים בפלילים, בכל אמצעי התיקשורת בארץ

13 תגובות

  1. שלום לבודק

    אתה רוצה לבדוק חשדות לשחיתות במקום שהוא אולי המקור לה? למה לא תפשת את יעקב אגמון הזה ותחקרת אותו? למה אתה לא חוקר על עברו ומעמדו? למה אתה ממליץ לסגור את התיק כל כך מהר? איפה הבדיקה האובייקטיבית? למה לשאול רק צד אינטרסנטי אחד ולהסתמך עליו?

  2. אז אני גיגלתי לבדוק מי זה יוסף אגמון. מסתבר שהיו לו מספר דיונים בבית המשפט לענייני משפחה, שם פסקו בניגוד לרצונו בנוגע לילדיו הקטנים ומאז הוא משמיץ את מי שרק אפשר. ראו כאן למשל, באתר ילדינו, שם הוא מגיב למישהי שכתבה. רק לפי הדרך בה הוא מתבטא מבינים עם מי יש לנו עסק.
    http://tinyurl.com/6yukw79

  3. שלום,
    עם כל ההערכה הרבה מאד שאני רוחשת אליך ולפועלך, הרי שאילו הייתי עובדת בשיטתיות ואוספת בתים משך שנים ומבזרת אותם בין בני משפחתי- והיו עולים עליי- וודאי שהייתי מכחישה זאת בתוקף, ומכינה לי הסבר ותירוץ מסבר אוזן (או שלא מסבר) לכל בית ובית ברשימה.
    זכור לי היטב אירוע מכונן עבורי איך אשר ידלין עמד מול האומה-בטלביזיה והישיר מבטו ושכנע אותי כי הוא לא נטל אגורה לכיסו.
    כ"כ האמנתי לו עד כי זלגו דמעות מעיניי לאות הזדהות עם הסבל שנגרם לו עקב האשמות שווא.
    כשהורשע חל אצלי שבר גדול- איך אי אפשר להאמין להכחשה ולמבט ישיר של אדם.
    האדם אשר הכין מידע זה- מופיע ברבים בשמו המלא ובפרטים ברורים אודותיו.
    ואני תוהה-אילו היה המידע שקרי ברובו ולו גם בחלקו- האם ניתן להמשיך להפיץ מידע כה קשה במשך תקופה כה ארוכה מבלי שתפתח נגדו חקירה ו/מבלי שתוגש נגדו תלונה על מעשה נבלה?
    אלה

  4. יעקב לכאורה צודק.
    האם בדקת ברישומי המדינה (אם זה בכלל אפשרי) על שם מי רשומות אותן דירות?
    האם פנית ליוסף אגמון לבדוק מנין המידע?
    האם חקרת מיהו בכלל אותו יוסף אגמון?
    לא יודע אם זה תפקידך, או שאיזה עיתונאי צריך להרים את הכפפה, אבל אין כאן הזמה מוחלטת של החשדות (למרות שאישית איני מאמין בהן).

  5. האם אלישבע ברק היא אשתו לשעבר של אהרון ברק? אם כן, בוודאי שתחפה. שאם לא כן, היא שותפה לדבר עבירה, מרמה, ניצול או מה שלא יהיה. לכן, הנתונים מצריכים בדיקה מעמיקה יותר. אני בינתיים בוחרת לא להעביר הלאה.תודה לחנן על השקיפות

  6. תחקיר דומה הוצג במשך זמן רב באתר של יואב יצחק. התחקיר הוסר לאחר שאהרון ברק ואשתו חדלו מלשמש בתפקידי שיפוט. משום מה, למרות הזמן המאד-ארוך בו התחקיר היה גלוי לעיני כל באתר, שהוא אתר חדשות מוביל, לא הופיעה תביעת-דיבה מצד משפחת העליונים. ולמי שלא יודע, יואב יצחק הוא עיתונאי עם רקורד מרשים בחשיפת שחיתויות כגון אולמרט וכד', וככלל בכל פעם שבית המשפט דחה את עתירותיו התגלה מאוחר יותר שהוא צדק ובית המשפט גונן-בפועל על הפושעים והמושחתים. כמו במקרה אולמרט, שאם היתה מתקבלת עתירתו של יואב יצחק לא היה הופך להיות ראש ממשלה.

    זה כבר נשמע יותר רציני, לא?

    מזכרוני הסיפור של יואב יצחק היה דומה: הבת עו"ד שעסקה בכינוס נכסים, היתה מקבלת מביהמ"ש של האמא את הנכסים לצרכי כינוס, והאבא רשם צ'קים רזים מאד ורכש, בניגוד לחוק ובמחיר נמוך בצורה קיצונית ממחירי השוק, את הנכסים ללא שפורסמו ובניגוד להליך שהיה על נכסים אלה לעבור לפי חוק, שהיה מעמיד אותם למכרז ומן הסתם לא מאפשר לרכוש אותם בנזיד-עדשים בגלל התחרות עם רוכשים פוטנציאליים אחרים.

    נראה לך שהיו מחזיקים דירות כאלה הרבה זמן? ברור שמייד מכרו כדי "לכבס" את הרווחים ולהוריד את השם "משפחת ברק" מהרשומות בטאבו ובמקומות אחרים. ואם הסיפור באמת נכון, מה תגיד כבוד השופטת-לשעבר אלישבע ברק? שהיא ובעלה ירום-הודו-מר-הכל-שפיט, בסיוע בתם, כיבסו והתעשרו בעשרות אם לא מאות מיליוני שקלים באמצעות סדרה ארוכה של עבירות פליליות? לצערי, למרות שאתם עושים עבודת-קודש, במקרה דנן ברור שה-"תחקיר" שביצעתם חסר כל ערך (וגם אין מתפקידכם לבצע תחקיר כזה- העסק בוודאי מורכב מאד וצריך משאבים בסדר גודל של משטרה כדי להגיע לחקר האמת).

  7. לא מפתיע שמדובר בקשקוש, שמנסה להשחיר את פניו של אחד מגדולי השופטים אי פעם.

    לא מפתיע גם שמדובר בחרדי/דתי/סתם ימני מתוסכל ובור.

  8. מצחיק שדורשים לבצע תחקיר מקיף ממי שחושף את התרמית
    ולא ממי שמפיץ את מכתב השרשרת ללא כל הוכחה.

    לכל מי שדורש תחקיר מעמיק יותר – שיילך לבצע אותו בעצמו.
    בינתיים עדיף להאמין לאלישבע ברק
    שנשמעת אותנטית ומשכנעת יותר מהמידע הכוזב במכתב השרשרת.

  9. גם אילו היה מתברר שברק אכן קנה מספר דירות (שאני מבין שזה לא מה שקרה), לא הבנתי מה הבעיה בכך. קנית דירות עדיין איננה מעשה בלתי מוסרי. משכורת של שופט היא לא רעה ואפשר היה, במשך הרבה שנים, לקנות משתי משכורות של שופטים יותר מדירה אחת (במיוחד בהתחשב בכך שמחירי הדירות היו נמוכים יותר לפני עשרות שנים). הפוסט גם טען שברק לקח הלוואות לקניית דירות. גם זה מאד מקובל. אני עצמי לקחתי משכנתא לקניית הדירה שלי. מה הבעיה בזה? למה זה אומר ש"דאגו לו למחירים נמוכים?" אין בפוסט שום ביסוס לכך (למשל, אין שום פרטים על דירה שנקנתה מכונס נכסים, שלא לדבר על שום ביסוס לטענה שזה כאילו מתחת למחיר השוק).

    למה לא לטעון למשל שכותב הפוסט קונה גלידה במחירים נמוכים ממחיר השוק ושזה משקף שחיתות?

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top