נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / פייסבוק – פרטיות תמורת תשלום

פייסבוק – פרטיות תמורת תשלום (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

זו היא גרסה חדשה של הודעה ישנה. אין בה שמץ של אמת וחבל לשתף אותה משתי סיבות: חבל להפיץ דברים לא אמיתיים וחבל לעודד חברים להפיץ דברים לא אמיתיים.

הטקסטים נאספו על ידי האתר "חורים ברשת" ומשם העתקתי אותם.

המקור:

עכשיו זה רשמי! פורסם במדיה. פייסבוק פירסמה את המחיר הבסיסי של 5.99 דולר עבור דמי מנוי כדי לשמור את הסטטוסים שלכם במצב "פרטי". אם תדביקו את ההודעה הזו בפרופיל שלכם, תוכלו להמשיך ליהנות מסטטוסים אלה חינם (להדביק ולא לשתף).

אם לא, מחר כל הפוסטים שלכם יהפכו פומביים. גם הודעות שנמחקו או תמונות לא מורשות. אחרי הכל, זה לא עולה דבר לעשות העתק והדבק:

החל מה-28 בספטמבר בשעה 11:30 לא אתיר לפייסבוק או לישויות המשויכות עם פייסבוק להשתמש בתמונות, במידע או בפוסטים שלי, בעבר ובעתיד. בהצהרה זו, אני מודיע לפייסבוק כי נאסר עליה להעתיק, להפיץ או לעשות פעולה נוספת על בסיס הפרופיל הזה או תכניו. התכנים של הפרופיל הם פרטיים ומידע מסווג. הפרה של הפרטיות אסורה על פי חוק. לידיעה: פייסבוק היא ישות ציבורית. כל החברים צריכים לפרסם הודעה כזו. אם תרצו, תוכלו להעתיק ולהדביק את הגירסה הזו. אם לא תפרסמו הצהרה לפחות פעם אחת תתירו את השימוש בתמונות שלכם ובמידע בסטטוסים.

Now it's official! It has been published in the media. Facebook has just released the entry price: $5.99 to keep the subscription of your status to be set to "private". If you paste this message on your page, it will be offered free (paste not share) if not tomorrow, all your posts can become public. Even the messages that have been deleted or the photos not allowed. After all, it does not cost anything for a simple copy and paste
Better safe than sorry is right. Channel 13 News was just talking about this change in Facebook's privacy policy. Better safe than sorry.

As of September 28th 11:30 am Eastern standard time, I do not give Facebook or any entities associated with Facebook permission to use my pictures, information, or posts, both past and future. By this statement, I give notice to Facebook it is strictly forbidden to disclose, copy, distribute, or take any other action against me based on this profile and/or its contents. The content of this profile is private and confidential information. The violation of privacy can be punished by law (UCC 1-308- 1 1 308-103 and the Rome Statute). NOTE: Facebook is now a public entity. All members must post a note like this. If you prefer, you can copy and paste this version. If you do not publish a statement at least once it will be tactically allowing the use of your photos, as well as the information contained in the profile status updates. DO NOT SHARE. You MUST copy and paste

2 תגובות

  1. ממליץ להכניס גם את הקישור הזה להסבר:https://youtu.be/Fmy6M1oHrAo

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top