נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / רונאלד אופוס התאבד או נרצח?

רונאלד אופוס התאבד או נרצח? (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

הסיפור הוא אמיתי. זאת אומרת, ד"ר דון הארפר מילס באמת סיפר אותו. אבל, האירועים שעליהם מסופר בסיפור מומצאים. ד"ר דון הארפר מילס חיבר את הסיפור הזה כחלק מנאום שהוא נשא בכינוס מקצועי ומאז הוא מתגלגל. לפרטים נוספים קיראו כאן.

המקור:

בסעודת הענקת פרסי הרפואה המשפטית בשנת 1994, נשיא האגודה ד"ר דון הארפר מילס, הדהים את הקהל בתסבוכת המשפטית במקרה של מוות מוזר.
וזהו הסיפור שהוא סיפר:
ב-23 למרץ, 1994, הבחון הרפואי בדק את גופתו של רונאלד אופוס וסיכם שסיבת המוות הייתה פגיעת כדור מרובה צייד בראש. מר אופוס קפץ מגג בניין בן 10 קומות מתוך כוונה להתאבד. הוא השאיר מכתב ממנו ניתן היה ללמוד על רצונו להתאבד עקב דיכאון עמוק. בעת שחלף כל פני הקומה התשיעית בדרכו למטה, חייו הופרעו ע"י קליע מרובה צייד שחלפו דרך החלון והרגו אותו במקום.
לא היורה, ולא הנופל, היו מודעים לרשת ביטחון שהותקנה בדיוק מתחת לקומה השמינית לצורך ביטחונם של עובדי בניין שעבדו במקום, ולעובדה שרונאלד אופוס לא היה מצליח להוציא את תוכנית התאבדותו לפועל בדרך המקורית שתכנן.
"במקרים רגילים", המשיך ד"ר מילס בסיפורו, "אדם שבוחר להתאבד ובסופו של דבר מצליח, גם אם לא, מבחינה טכנית, בדרך המקורית בה בחר, עדיין יוגדר כמתאבד."
העובדה שמר אופוס נורה בדרכו אל מוות בטוח, למרות שקרוב לוודאי שלא היה נהרג בגלל רשת הביטחון, גרמה לחוקר הרפואי לסבור שלפניו מקרה רצח. הדירה בקומה התשיעית ממנה נורתה אותה הירייה, הייתה מאוכלסת ע"י זוג מבוגר. הם היו בעיצומו של וויכוח נוקב והבעל איים על אשתו ברובה הצייד. הגבר היה כל-כך נרגז, כאשר הוא משך בהדק הרובה, שהוא פספס את אשתו לחלוטין, וכדורי קליע רובה הצייד עשו את דרכם החוצה מבעד לחלון הדירה, ופגעו במר אופוס.
כאשר אחד מנסה להרוג את אובייקט א' אבל הורג את אובייקט ב' תוך כדי הניסיון, אותו אחד אשם ברציחתו של אובייקט ב'.
כאשר עומתו עם ההאשמה ברצח שני בני הזוג היו עיקשים בטענתם שלא ידעו שרובה הצייד היה טעון. הבעל הוסיף ואמר שזה לו מנהג ארוך ימים לאיים על איישתו ברובה הצייד הלא-טעון. לא הייתה לו כל כוונה להרוג את אשתו.
עקב כך מותו של מר אופוס נראה כתוצאה של תאונה, בהנחה שרובה הצייד נטען בטעות.
המשך החקירה העלה עד שטען שראה את בנם של בני הזוג טוען את רובה הצייד כששה שבועות לפני התאונה הקטלנית. התברר שהאישה המבוגרת הפסיקה את התמיכה הכספית לבנה, והבן , שידע על נטייתו של אביו לאיים על אימו ברובה , טען את הרובה תוך ציפייה שאביו ירה באימו ויהרגה. כעת המקרה הינו שוב רצח – הפעם האשם הוא בנם של הזוג.
כעת מגיע ה"טוויסט" בעלילה – חקירה נוספת לתוך הנושא גילתה שבנם של בני הזוג הינו אחד – רונאלד אופוס. הוא נעשה כה מתוסכל ומדוכא מכישלון תוכניתו לגרום למותה של אימו עד שהחליט להתאבד בקפיצה מבניין בן 10 קומות, ב-23 למרץ, רק על מנת להיירות בדרכו למטה , בעת שחלף ליד הקומה התשיעית, ע"י רובה צייד.
הבן בעצם רצח את עצמו, כך שהחוקר הרפואי החליט לסגור את התיק כמקרה התאבדות בסופו של דבר...

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top