נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / קפה ארומה בנמל תל אביב – כדאי לקרוא

קפה ארומה בנמל תל אביב – כדאי לקרוא (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

קיבלתי תגובה מחברת ארומה תל אביב והיא מובאת במלואה בהמשך. בנוסף לכך, שוחחתי בטלפון עם הגברת ניצה לוי המוזכרת בתגובה. היא נכחה באירוע. על פי דבריה, זו היתה אי הבנה לא דרמטית ולאחר שהובהר המצב לעובד בית הקפה, הוא התנצל מייד ואיפשר לכל חברי הקבוצה להשתמש בשירותים. על פי דבריה של גברת לוי, כותב המכתב בכלל לא השתתף בטיול. נודע לו על המקרה מאחת המשתתפות והוא זה שהפיץ את הסיפור. גברת לוי ביקשה בכל לשון של בקשה להפסיק להפיץ את הסיפור כי, על פי דבריה, הוא "התנפח מעבר לכל פרופורציה".

הנדון: תגובת רשת ארומה בעניין מכתב משפחות השכולות המסתובב ברשת

1. ראשית נעדכן כי המקרה ארע לפני שלושה חודשים.

2. הנהלת ארומה לקחה לתשומת ליבה את המקרה המצער וטיפלה בו לשביעות רצון שני הצדדים.

3. הנהלת הרשת פנתה לבית 'יד לבנים' ושוחחה עם הגברת ניצה לוי. עוד באמצעות הגברת לוי העבירה הנהלת ארומה מכתב התנצלות בפני כל 49 המשפחות השכולות. במכתב הדגישה הרשת כי היא מוקיעה ומתנגדת בתוקף לכל התנהגות שכזו לא רק בפני משפחות שכולות אלא בכלל.

4. הרשת העבירה פיצוי לכל אחת מ 49 המשפחות בכרטיס הטעון ב 50 שקלים – לשימושן בכל אחד מסניפי הרשת בתל אביב בלבד.

5. הגברת ניצה לוי מבית יד לבנים תשמח לאשר כי המקרה טופל על הצד הטוב ביותר והגיע לסיומו.

 

המקור:

חובה לקרוא את המכתב הרצ"ב ולא חשוב אם מדובר בהורים שכולים - או לא, מבוגרים – או לא, חשוב לדעת שלקפה ארומה ובעיקר זה שבנמל תל אביב לא נכנסים יותר – אולי זה ילמד אותם לקח ועל כן צריך להעביר מייל זה לכמה שיותר נמענים!!!!

קפה ארומה בנמל תל אביב היום יצאתי לטיול בתל אביב, טיול שארגנו "יד לבנים" בירושלים.

בטיול היו כ 49 הורים שכולים מבוגרים, במיוחד הרבה אמהות. המקום הראשון שהגענו אליו היה נמל תל אביב, שם הוביל אותנו המדריך ל"קפה ארומה" כי שם אפשר להזמין משהו לאכול, לשתות קפה וכמובן... ללכת לשירותים. ואכן, כך קרה שחלק מהאנשים המבוגרים התיישבו למנוחה קצרה  על הכיסאות של בית הקפה ונהנו מעט מנוף הים שהיה מדהים ביום יפה כמו שהיה היום, חלקם רצו לתור להזמין קפה הפוך (כמוני למשל), חלקם הזמינו כריך או קפה ועוגה וכו. אבל, מה לעשות, חלק מהנשים רצו לפני הכל לעמוד בתור לשירותים, אמרו שהן חייבות קודם שירותים ואחר כך-קפה. פתאום הופיע בחור צעיר, כנראה מנהל המקום והתחיל לצווח על הנשים שחלקן יכלו להיות הסבתות שלו וחלקן נכות שבקושי עמדו. הוא צעק שהשירותים במקום הם לא ציבוריים (כולם ידעו זאת) וזו חוצפה שאין כמוה שהנשים עומדות שם ומצפות להיכנס לשירותים בלי שקודם קנו משהו... אחת הנשים ניסתה להרגיע אותו והסבירה שבאנו מירושלים ושאנחנו הורים שכולים. עשה רושם שזה עיצבן אותו עוד יותר. הוא צעק: אז מה? אני מכיר אנשים כאלה, אז מה אם אתם הורים שכולים? הוא ניגש לשולחן שישבו בהמתנה (אולי לקפה?) מספר אמהות והקים אותן!!! הוא המשיך לכעוס ולרטון על החוצפה של נשים מבוגרות אלא והניע את ראשו ימינה ושמאלה כדי להדגיש את הדבר הנורא שהן עשו.  הייתי בהלם והקפה ההפוך שהזמנתי מארומה בנמל תל אביב נתקע לי בגרון! יצאנו מהבית לראות את "ארץ ישראל היפה" וזו הייתה קבלת הפנים שלנו. מצופה מחברה גדולה כמו "ארומה" שתדע להעסיק בחברתה אנשים יותר ראויים! אנשים שלא יתייחסו בזלזול וחוצפה לא רק להורים שכולים שילדיהם נהרגו על הגנת המולדת שלנו, אלא שידעו לתת כבוד לכל אדם באשר הוא אדם!

אשמח אם תפרסמו את מכתבי זה.

בתודה‎ ויום טוב ‎  אליהו

5 תגובות

  1. זו זבדיוק, אבל בדיוק! הסיבה שאני נכנס לאתר "לא רלוונטי" באופן קבוע.

    חנן- אתה ממש מתנה של האינטרנט לאנושות (או לפחות פרס ניחומים על כל הזבל שמסתובב…)

  2. האם זו אותה רשת בתי קפה (ארומה ת"א) שלפני כמה שנים היתה מוקד לסערה גדולה הדומה באופייה – כשהמנהל או הבעלים העליב עובדת שלו או משהו דומה?
    באם זיכרוני איננו מטעני?

  3. הערכה מלאה להתנצלות הרשת, אבל כל עוד שמנהל הסניף לא פוטר זה אומר שהתנהגות פסולה זו תימשך.

  4. תבורך על בדיקותיך ותגובותיך המאזנות והמתקנות.
    יש אנשים שחושבים שהרשת זה שטח הפקר וכל אחד יכול להעלות כל מה שעולה על דעתו,מבלי לבדוק-כמוך למשל,וכך לא אחת נגרם עוול.
    גם אם גרעין הסיפור הוא אמיתי ונכון, הרי – ראשית,כולנו בני אדם ועלולים להחליק מפעם לפעם אבל שנית, מי שמודה בטעותו ומתקן,מדוע חייב לשאת באות קין תמידי ע"י מי שהחליט שהוא "מתקן עולם" ויוצר עוול רע פי כמה ע"י הכפשה שאינה במקומה.בסיכום – תבורך!

  5. ארנון, אם אני זוכרת נכון זו לא אותה רשת ודובר אז ברשת מסעדות איטלקית שבינתיים נעלמה מרוב המקומות (לא נוקבת בשמה כדי לא להוציא דיבה למקרה שאני טועה)

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top