נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / מנועם שדה – קבצים מעודכנים לקריאה ולמשלוח

מנועם שדה – קבצים מעודכנים לקריאה ולמשלוח (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

שוחחתי עם נועם שדה. המכתב והמסמכים שצורפו אליו הופצו בציבור ללא כוונה מראש של הכותב. הקטעים שציטטתי מהמכתב לא כוללים פרטים אישיים של הכותב כדי לשמור (ככל האפשר) על פרטיותו.

טענות על שליטה מרחוק על מחשבות וקריאה מרחוק של מחשבות על ידי אמצעים טכנולוגיים נפוצות כבר עשרות שנים. לרוב, החברה והממסד הרפואי והמדעי מתייחסים לטוענים זאת כאל אנשים שאינם בריאים בנפשם. מעקב שוטף אחר פרסומים של מחקרים מדעיים בנושאי המוח יכול להביא למסקנה שהמחקר המדעי האקדמי מפגר בשנים רבות אחרי הטכנולוגיות הפסיכוטרוניות. הטענה על קיומה של טכנולוגיה מתקדמת ועם זאת סודית היא תיאוריית קונספירציה קלאסית.

אני מציע לא להעביר את המכתבים, בעיקר כדי לשמור על פרטיותו של הכותב.

המעוניינים לקרוא עוד אודות טענות מדעיות לעבדות נפשית מוזמנים לקרוא באתר שאליו הפנה הכותב Christians Against Mental Slavery

המקור:

הנושא שבגינו אני פונה אליך הוא נושא חשוב וחסר תקדים, שמדינת ישראל ומערכותיה טרם התמודדו עימו, וסביר להניח שגם אתה, כמו כמעט כל שאר האנשים שאני מדבר איתם, נתקל בו כעת בפעם הראשונה. לכן הייתי רוצה לבקש ממך לשמור על 'ראש פתוח' בעת קריאת מכתב זה. מה שאני יכול להבטיח לך באופן חד משמעי הוא שכל מה שתקרא במכתב זה הוא אמת מדויקת, שאני יכול לעמוד לחלוטין מאחוריה, בעדות בפני כל גורם. שים לב: יהיו מקרים רבים במהלך הקריאה של מכתב זה, שבהם תתהה אם אכן יתכנו הדברים המתוארים. לכן אני רוצה להדגיש: גם אם יהיה לך קשה בעת הקריאה של מכתבי זה ושל ההפניה והמאמר שבעקבותיו, אנא זכור בכל רגע: זה לא מדע בדיוני, לא הזיות ולא דמיון. הכל עובדות מדויקות !

הנושא המדובר הוא טכנולוגיה פסיכוטרונית, שהיא טכנולוגיה שפותחה במקור לשימושים צבאיים ע"י המעצמות, החל משנות השישים של המאה הקודמת. זוהי טכנולוגיה חודרת מוח שנועדה במקור לשמוש בשדה הקרב לנטרול חיילי האויב מבלי להרגם, לשיבוש התפקוד של סגל הפיקוד של מדינת האויב או מפקדי צבאה, ללוחמה בטרור, או אפילו לפיזור מפגינים. קיימים לגביה מאות פטנטים רשומים, שנגישים לכל דורש דרך האינטרנט. מדובר על יכולות לקלוט ולשדר גלי מוח ולפענחם באופן מלא, מפורט ומדויק, ממרחק עצום. ממש קריאת מחשבות ושידור אליהן. ניתן גם לשדר באותה צורה גלים מזיקים לתוך המוח, לשבש כל פעילות שלו, ואף להוציאו מכלל תפקוד. למרבה הצער, עקב נגישות המידע, ישנם גורמים בתוך ישראל שהעתיקו את הפטנטים, והחלו לעסוק בניסויים בלתי חוקיים בבני אדם כדי לשכלל את הטכנולוגיה שבידיהם, מן הסתם מתוך מטרה להשיג באמצעותה רווחים כלכליים ואישיים שונים (האפשרויות הן אדירות).

תגובה אחת

  1. לדעתי, הסטטוס של מכתב זה צריך להיות "לכאן ולכאן"

    כלומר- האיש מאשר שהוא באמת כתב את המכתב, נכון? אז ראוי להשאיר את ההחלטה לכל קורא. זה שהוא לא רצה שהמכתב ייצא לכל העולם? בעידן הרשת- זה סיכון שכל כותב צריך להיות מודע לו.

    אולי רק להעיר "אם אתה מחליט לפרוורד, לפחות נקה פרטים אישיים"

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top