נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / אתר תרומות דם להצלת חיים

אתר תרומות דם להצלת חיים (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

דיברתי עכשיו עם אורן מירון, מקים האתר. השתכנעתי שהרעיון מאחורי הקמת האתר הוא טוב ונכון. בינתיים כבר נרשמו למאגר אלפים ובכל יום נרשמים עוד. אם אתם נוהגים לתרום דם, אנא הירשמו באתר תרומת דם להצלת חיים והעבירו הלאה את המכתב.

המקור:

שלום לך

לפני חודש וחצי חברה שלי, שני לבון, הייתה זקוקה בדחיפות לתרומות דם מסוג AB לצורך תרומת טסיות דם.

לשימחתינו הגדולה חצי מהמדינה נתרמה למאמץ כדי להציל אותה ולמצוא לה תרומות, אך לצערינו התרומות לא הועילו ושני לבון נפטרה כתוצאה מסיבוכים של לוקמיה.

בתוך כל תהליך בקשת התרומות לא הצלחתי להמנע מהמחשבה, איך יכול להיות שבמדינתנו הנאורה לא קיים מאגר המאגד אנשים המעוניינים לתרום דם כדי להציל חיי אדם?

ההענות לבקשה לעזרה עבור שני הייתה עצומה, מעל 250 איש בעלי סוג דם AB נרתמו והיו מוכנים להגיע לבית חולים רמב"ם בחיפה בהתראה של רגע כדי לתרום מדמם ולעזור לשני, ואם זאת, אם מחר יהיה צריך חולה אחר תרומת דם מסוג AB הוא יאלץ לעבור את אותו מסע מתיש שעברו הוריה של שני בחיפושם אחרי תורמים מתאימים שכלל פניה לעיתונות וחשיפת כל פרטי המקרה לכלל המדינה, פניה לאוניברסיטאות כדי להגיע לסטודנטים והפצה במיילים רחבי היקף כדי להגיע לכמה שיותר אנשים.

כאשר מאגר פשוט שכולל הרשמה של 20 שניות יכול היה לפתור את כל הבעיה.

לקחתי על עצמי את היוזמה והקמתי את אתר 'תרומות דם להצלת חיים' : www.trumatdam.co.il

בוא יוכל כל אחד שמעוניין להיכנס, להרשם ובמידת הצורך לקבל פניה מאיתנו לבקשות לבוא ולתרום.

ההרשמה באתר אינה מחייבת, וכל אחד יוכל לבחור האם הוא מעוניין ללכת ולתרום דם, מטרת האתר היא לחסוך את הזמן היקר שבחיפוש האנשים המתאימים לתרומה.

ברגע שמספיק אנשים יהיו רשומים באתר, שוב לא יצטרכו חולים לחפש תורמים מתאימים, פניה אחת אלינו תאפשר להם להגיע למאות אם לא אלפי תורמים פוטנציאלים שמעוניינים לבוא ולתרום!

אני מאיץ בך להיכנס ולהרשם כדי שביחד יהיה לנו את הכח להציל חיים.

http://www.trumatdam.co.il

חשוב לציין שפרטיך לעולם לא יועברו על ידינו לאף גורם חיצוני, ולא ישתמשו בו להפצת פרסומות מכל סוג שהן, למעט בקשות לעזרה עבור תרומות דם.

דבר נוסף, כוחו של כל מאגר מסוג זה הוא במספר האנשים הרשומים בו, דמיין לרגע האם מאגר 'עזר מציון' היה רלוונטי אם היו בו רק 20 תוצאות של מח עצם.

אנא אם המטרה נראית לך ראויה הפץ אצ המייל לכמה חברים כדי שגם הם יוכלו לבחור אם הם רוצים לעזור ולהציל חיים.

באם המייל הזה הגיע אליך בטעות, אני מתנצל.

אורן מירון

תגובה אחת

  1. מתוך התשובות ל"שאלות נפוצות" באתר תרומת-דם:

    "למרות שמד"א מארגנים את רוב תרומות הדם בארץ, בתי החולים לא תמיד מעבירים את בקשת התרומה למד"א ומפנים את החולים ובני משפחותיהם לאסוף תורמים אשר יבואו לתרום עבורם בבנק הדם של בית החולים. המאגר שאנו יוצרים נועד לחסוך לאותם חולים את החיפוש אחר תורמים ולאפשר להם להגיע לכמות גדולה של תורמים פוטנציאלים בקלות".

    "גופים מקצועיים כגון מד"א או בנקי הדם של בתי החולים הם בעלי אינטרסים שונים וכרוכים במערכות בירוקרטיות מסובכות, יתרונו של מאגר פרטי מסוג זה הוא בחופש הפעולה הגדול שלו והיכולת לפעול לטובת חולים ללא קשר להיכן הם מטופלים. בהחלט יתכן שביום מן הימים המאגר ישתף פעולה עם גופים אחרים אך בינתיים יותר חכם להשאיר אותו נקי מאינטרסים חיצוניים למעט אלו שבאים לטובת החולה".

    מדובר אפוא בכניעה לתכתיבים ציניים של בתי חולים ששולחים חולים לאסוף להם מנות דם (לבנק הדם הפרטי של בית החולים!) כתנאי לקבלת עירויים מצילי חיים, במקום להשתמש במאגר הדם התורמים של המדינה.

    לטעמי נכון יותר לתבוע ממשרד הבריאות לבוא חשבון עם האחראים בבתי החולים ולהסדיר סוף סוף את השוק הפרוע הזה לרווחת המטופלים.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top