נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / מחריד…. חשוב לקרוא את המאמר הקצרצר הזה

מחריד…. חשוב לקרוא את המאמר הקצרצר הזה (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

ראשית, העובדות. אוניברסיטת ליל מכחישה במסמך רשמי שאותו מוחמד סבאווי היה קשור באיזו שהיא צורה ובאיזה שהוא זמן לאוניברסיטה. מקור המסמך הוא בספר בשם Le Paradoxe de Roubaix שפרסם אדם בשם Philippe Aziz. באותו הספר נכתב שהעיר Roubaix מאוכלסת על ידי רוב מוסלמי ממוצא צפון אפריקאי. הספר חולל מהומה והתחילו וויכוחים סביב אמיתות העובדות בספר. בבלוג הזה תוכלו למצוא עוד פרטים וקישורים על הפרשה. הנה תרגום אוטומטי לאנגלית. ואחרי העובדות, ההמלצה שלי. ברור לכל שמטרת ההפצה של טקסטים מסוג זה היא הגדלת השנאה בין אנשים ועמים. שום טוב לא יבוא מהפצת המכתב.

המקור:

להלן דברי מוחמד סבאווי, סוציולוג צעיר באוניברסיטה הקתולית בליל Lille (עיר בצפון צרפת), ממוצא אלג'ירי, בעל אזרחות צרפתית. חזון לבאות....

"פלישתנו השקטה לאירופה טרם הגיעה לסיומה. אנחנו מתכוונים לפעול בכל המדינות בו-זמנית.

כאשר אתם הצרפתים נותנים לנו יותר ויותר זכויות, היינו טיפשים אם לא היינו מנצלים זאת. אנחנו נהייה הסוס הטרויאני שלכם.

אתם שבויים של דגל זכויות האדם אשר בו אתם מנפנפים. כך למשל אם הייתם מדברים באלג'יר או בערב הסעודית באותה הצורה שאני פונה אליכם כעת, היו עוצרים אתכם מיד במקרה הטוב.

אתם הצרפתים אינכם מסוגלים להשליט מרות על הצעירים שלנו. מדוע יכבדו מדינה שנכנעת לפניהם? מכבדים רק את אלה שמפחדים מפניהם. כאשר נתפוס את השלטון, אף אחד מן הצעירים שלנו לא יעיז להצית מכונית או לשדוד חנות...

הערבים יודעים שהעונש שמוטל אצלנו לגנב הוא כריתת כף היד."

וממשיך אותו מוחמד סבאווי בראיון לפני כמה ימים:

"חוקי הרפובליקה שלכם אינם תואמים לחוקי הקוראן ולא ניתן להחיל אותם על המוסלמים, עבורם רק חוק השריעה תקף. לכן נפעל לתפוס את השלטון המגיע לנו. אנו נתחיל בעיר רובה Roubaix שהיא עיר עם 60% מוסלמים. בבחירות הבאות לעירייה נתגייס למען בחירת ראש עיר מוסלמי.

לאחר מו"מ עם המדינה והאזור, נכריז על רובה מובלעת מוסלמית בה תחול השריעה (חוק האלוהים) על כל תושביה. המיעוט הנוצרי יזכה במעמד בני חסות (אהל אל דימה) שיחויב בתשלום מס מיוחד. ברור שנעשה הכול כדי לשכנע אותו להצטרף אל דתנו.

עשרות אלפי צרפתים כבר קבלו על עצמם מרצונם הטוב את האסלאם ולמה לא אנשי רובה? כעת אנו מתארגנים באוניברסיטת ליל להקמת גדודי דת אשר משימתם לאסלם את אנשי רובה, נוצרים ויהודים ולהכניסם לדתנו כי זה רצון האלוהים! אם אנחנו החזקים ביותר, זה בגלל רצון האלוהים! איננו מוגבלים עם המצווה הנוצרית לעזור ליתום, לנכה ולחלש. ראו את אחות עמנואלה שלכם! להיפך, אנו יכולים וחייבים למחוץ אותם אם הם מהווים מכשול, במיוחד אם מדובר בכופרים".

זהו חזון למציאות שהרבה אנשים רואים כהזוי, אך אין זה כך. תחשבו על זה........הרבה! ותעבירו זאת לכמה שיותר אנשים!!!!!

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top