נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?
הנך כאן: דף הבית / מכתבים נפוצים / מה עושים עם אימיילים המתלוננים על עסקים וחברות?

מה עושים עם אימיילים המתלוננים על עסקים וחברות? (מכתבים נפוצים)

תיבת הדואר שלנו הפכה בזמן האחרון לזירת התגוששות בין צרכנים פגועים ומאוכזבים ובין עסקים וחברות. סועדים התאכזבו מהאוכל שקיבלו במסעדה, טיילים נפגעו מהיחס של חברת הנסיעות, נופשים נפגעו מהיחס של בית המלון ועוד ועוד. כולם מחברים אימיילים ושולחים "לכל העולם" כדי "להחזיר" וכדי "להזהיר". את האימיילים האלה אני מקבל לבדיקה ושואלים אותי "האם להעביר הלאה?"

במקרים הבודדים שניסיתי לבדוק גיליתי שיש יותר מגרסה אחת על המקרה ובלי חקירה מעמיקה, אי אפשר לדעת מי צודק, לכן גיבשתי לי דרך להתמודדות עם המכתבים האלה.

אני חושב שהמכתבים של הצרכנים המאוכזבים והפגועים מתחלקים לשניים:

1. מכתבים בעקבות ארוע מסויים. כבר כתבתי למעלה שקשה לדעת מי צודק בנוגע למקרה מסויים.

2. מכתבים המתלוננים על מדיניות העסק או החברה. במקרה זה אפשר ליצור קשר עם החברה ולבדוק האם באמת מה שמתלוננים עליו הוא חלק ממדיניות החברה. אם כן, אפשר לדרוש מהם לשנות את המדיניות הפוגעת או להעביר הלאה את המכתב כדי להפעיל על החברה לחץ.

בעיה נוספת עם מכתבים של צרכנים נפגעים היא שלא תמיד הם טורחים לצרף את שמם ואת הדרך ליצור איתם קשר. כתוצאה מכך, כל מכתב צרכני אנונימי מייד חשוד כהתקפה של מתחרים לאותו עסק.

תגובה אחת

  1. שלום רב,
    "נבחרתי" ע"י האתר הנ"ל להיות סוקר סמוי של עסקים בישראל והבנתי שעוד עשרות אנשים "נבחרו" כמוני.
    אין שום מידע על החברה:מי עומד מאחוריה בישראל? מי משלם לסוקרים? הכל נעשה באמצעות מיילים והדרכות אינטרנט.
    האם יש לך מידע על הונאה הקשורה באתר הזה?
    תודה
    חיים

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top