נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / לכל מי שקצת איכפת לו ואוהב חיות

לכל מי שקצת איכפת לו ואוהב חיות (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

בעבר הבעתי הסתייגות מממכתב דומה ומהווידאו שהופץ יחד איתו. אבל, מסתבר שהחברה לא שינתה את דרכיה וממשיכה להתעלל בחיות. הנה קישור להודעה לעיתונות של ארגון PETA שיצא ממש היום.

המקור:

הקדישו כמה רגעים לקריאת הקטע הבא, והצביעו ברגליים!

יצרנית המזון לכלבים ולחתולים, חברת איימס/יוקנובה, שבבעלות קונצרן פרוקטר & גמבל, מממנת ניסויים אכזריים בכלבים ובחתולים. לאחרונה פורסמו עדויות וצילומים שנעשו בסתר במעבדות החברה – ע"י חוקרת סמויה מטעם ארגוןPETA בארה"ב, ששהתה תשעה חודשים במעבדה של חברת איימס/יוקנובה.

החוקרת תיעדה התעללות קשה במאות חתולים וכלבים במעבדה: הכלבים והחתולים כלואים שנים ארוכות בבידוד בכלובי ברזל צרים, מעולם לא ניתן להם צעצוע, לא התאפשר להם לשחק והם מעולם לא התערו בחברת בני-אדם; רוב הכלבים צולמו כשהם מסתובבים סביב זנבם בטירוף הנובע מכליאה ממושכת בבידוד; החוקרת צילמה כלבים שננטשו על רצפת הבטון הקרה לאחר שגושי שריר נעקרו מהירכיים שלהם, ועובדי המעבדה היכו אותם בחזה כל אימת שהפסיקו לנשום; מחקרים אכזריים כללו החדרת צינורות לגרונותיהם של הכלבים כדי לאלץ אותם לעכל חומרים מסויימים. ניסויים רבים בוצעו ע"י עובדי מעבדה ללא הכשרה מספקת וניסיון בביצוע פעולות חודרניות; כשהחוקרת דיווחה על כלב שסבל מצליעה, נאמר לה שיש במעבדה מכשיר לצילום רנטגן משנות ה- 60 אך ללא סרט, ושמנהל המעבדה מעדיף להמית חיות עם עצמות שבורות ולא לטפל בהן.

זמן קצר לפני שהחוקרת עזבה, מנהל המעבדה הורה לאחד העובדים לחתוך את מיתרי הקול של כל הכלבים. החוקרת פנתה למשרד איימס כדי שימנעו את חיתוך מיתרי הקול של הכלבים, אך ללא הועיל, והחוקרת ראתה את המראה המבחיל של טכנאי המעבדה המכוסה בדם, אחרי יום שלם של ביצוע הניתוחים להסרת מיתרי הקול.

חשוב לציין שלפני שלוש שנים, במאי 2001 בעקבות חשיפה קודמת של זוועות שצולמו במעבדה של איימס/יוקנובה, חברת איימס וחברת האם פרוקטר & גמבל הצהירו בכתב שהם ישפרו את יחסם לבעלי-החיים במעבדותיהם, ידאגו למנוע אפילו כאב מזערי או אי-נוחות ויספקו סביבות מועשרות לחתולים ולכלבים המעורבים במחקר. כפי שהוכח, ההבטחה לא קויימה.

אנא החרימו את מוצרי איימס/יוקנובה!

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top