נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?
הנך כאן: דף הבית / עזרה לשימוש במייל / איך לא ליפול למלכודות הונאה באינטרנט

איך לא ליפול למלכודות הונאה באינטרנט (עזרה לשימוש במייל)

גל מור מסכם ב Ynet:

אפשר לא ליפול למלכודות האלה אם פועלים על פי כמה כללים ברורים:

1. מוסדות פיננסים כמו בנקים לא מבקשים שם משתמש וסיסמה באמצעות הדואר האלקטרוני. כדאי לחשוד בכל הודעה המבקשת מהגולש פרטים אלה וליצור קשר טלפוני עם הבנק כדי לברר את פשר הפנייה.

2. חפשו "באגים" בהודעה כמו שגיאות כתיב וטעויות עיצוב שאינן הולמות מוסד מכובד.

3. אין מתנות חינם ברשת ואף מיליונר או יזם בניגריה או בעיראק לא יטרח לפנות אליכם באופן אישי במטרה לסייע לו להוציא כספים מהמדינה. לעולם אל תסכימו להעביר כספים של אנשים שאינכם מכירים.

4. חשדו באתרי אינטרנט שאינם מפרסמים מידע על הגוף או החברה שעומדת מאחורי האתר.

5. סרבו לכל בקשה של טופס מקוון להוריד רכיב תוכנה למחשב שלכם - ייתכן כי מדובר בסוס טרויאני או רכיב תוכנה מזיק אחר. גולשים בחיוג טלפוני סובלים מהונאה הקרויה "אינטרנט דמפינג" (Internet dumping), החלפת חיוג הגולש אל האינטרנט בחיוג בתעריף גבוה יותר. אם אתם מנותקים מהרשת והמחשב מחייג במטרה להתחבר שוב, בדקו מה מספר הטלפון שהתוכנה מנסה לחייג.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top